2012. március 17., szombat

amikor a zsűlnek (aki épp külföldön tartózkodik, ezért csak online kapcsolatteremtésre alkalmas épp) elmeséltem a webkamerába, hogy paradicsomot ültettem , meg virágokat és zöldfűszereket, és hogy három virágládám is van az erkélyen, és milyen csudajó az új erkélybútorunk, akkor a zsűl elhúzta az orrát, rendesen elfintorodott, hogy ez olyan felnőttes.
hát kérem nem. ez nem felnőttes, hanem végtelenül menő, és majd amikor a balkonparadicsomunkról szemezget nyáron, akkor már biztosan szerinte is menő lesz, meg amikor jövő héten hazajön látogatóba és majd színes virágok közt szürcsölheti a kávéját a balkonon napozva és kindlit olvasva, miközben mókus úr és harkály úr randalíroznak fent a fán, akkor már tuti szerinte is tök menő lesz :P

a paradicsomok egyébként még a hálószoba ablakban várják, hogy kikelhessenek - az a növényovi. a többieket már kiereszetettem a tavaszba.






oké-oké, szóval kertészkedésről és macskáról blogolok, ettől még nem vagyok túl felnőtt, kicsit sem öreglány, és ez életem elég cool. tényleg.

Nincsenek megjegyzések: