2010. július 27., kedd

és a víz-víz-víz csak jött-jött-jött

ez megint csak ilyen murphy-dolog volt tegnap, hogy bár amikor felpattantam a bringára, még abszolút száraz idő volt, két sarok múlva már csöpögött az eső. a Blahán már esegetett, de akkor még mindig úgy gondoltam, hogy felesleges elővenni az esőkabátot. aztán mire a Rákóczira értem, akkorra meg már mindegy volt.
akkurátusan a fejem tetejére toltam a szemüvegemet, mert azon keresztül már nem láttam semmit, és csak tekertem a pedált rendületlenül az összefüggő vízfüggönyben. az autósok megértő szemekkel néztek ki rám, miközben próbáltam kerülgetni a pocsolyákat és a kátyúkat - bár minek.
mikor megérkeztem a koliba, a portás rendesen kacagott rajtam - álltam ott az üvegablak előtt, és szabályszerűen folyt a víz minden ruhadarabomból. hehe.
még jó, hogy volt nálam váltóruha, így a vizipipázós-efottvideónézős-forróteást-dumcsizós másfélóra (FTW!) után piros melegítőben meg virágos pulcsiban (meg tamás pluszpulcsijában MERT MARHA HIDEG VOLT) tekertem át zsűlhöz (csereakció, lekvárért adott még további száraz ruhát) utána meg még tovább.
bájos volt :)

Nincsenek megjegyzések: