2010. július 27., kedd

villámgasztro

az elmúlt egy évben igen nehéz volt beparancsolni engem a konyhába, de szóval ha az embernek olyan lelkes közönsége van, mint a Lekvárpusztító, akkor szívesen főz, ismét.
tegnap a hidegben bekattant, hogy én márpedig most almás sütit fogok enni. munka után tehát hazamentem, kerestem receptet, és elindultam bevásárolni. aztán vettem husit is, hogy juj, jól jönne egy kis fasírt másnap ebédre, és amikor hazafele beugrottam a zöldségeshez (mert ma este meg nagybani lekvárfőző szeánsz lesz, és kellett ez-ez) találtam fincsi bogyós gyümölcsöket - szedret, málnát és ribizlit - és beindult a lekvárfantáziám is.
mindennek köszönhetően villámkezű tündérkeként cukroztam - szeleteltem - kavartam - cikkeztem - cikáztam a konyhában, és a rendelkezésemre álló valamivel több mint két óra alatt el is készült minden - lekvár, süti, egybesült fasírt. a szűk keresztmetszetet pedig nem is én jelentettem, hanem a sütű, kétségbeesetten kérleltem a fasírtot, hogy jaj hát öcsi, legyél már kész, kell a hely a sütinek, nekem meg mennem is kéne már... és a fasírt meghallgatta szavam kész lett, és míg a süti sült, még ki is takarítottam :)
mindenesetre whoa! ez az eddigi rekordom!


him-brom-joh. beere :)


ritkaronda, ritkafini

Nincsenek megjegyzések: