2012. június 24., vasárnap

mondanám, hogy ne menjetek az balatonalmádii yacht kempingbe, de nem mondom. mert a kemping önmaga nem szar, sőt. de az ott nyaralók borzasztóak, és mint kevéssé diszkrét módon tudtunkra adták, ők bizony évek óta ott vannak, minden nyáron, végig, a lakókocsival, szóval mi ne mondjuk meg nekik, hogy abban a kempingben mit lehet, és mit nem. nevezzetek prűdnek, unliberálisnak és kiállhatatlannak, de ha a szomszéd parcellán 15 felnőtt szülinap ünneplése olyan hangos, hogy a saját szavamat nem értem - valamint hogy a kemping összes sarkában hallani- , és a beszélgetés ráadásul arról folyik, hogy a pasik közül kinek mikor áll fel, ki mennyit dug és mikor, valamint hogy a hatvanix éves nagyi milyen gyakran táncol nagy nyilvánosság előtt bugyi nélkül az asztalon - szóval köszönöm, a balatonparton nem ezt szeretném hallgatni. és ha mindezek után szépen (tényleg tök barátságosan) megkérdezem őket, hogy nem lehetne-e csöppet halkabban, akkor elküldenek a jókurvaanyámba, és hangosan heccelnek minket még órákon keresztül - szóval ez nekem tényleg sok. pedig kiskorom óta, majd minden nyáron voltam kempingben, de ilyet még komolyan nem pipáltam, ekkora tahó, együttélésre ilyen szinten képtelen emberekre tényleg nem emlékszem. szóval ne menjetek a Yacht kempingbe. vagy ha mégis mennétek, kerüljétek el jó messzire a 409-es parcellát. de hogy ne csak rosszat mondjak, menjetek helyette az alsóörsibe, az tök jó

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Írj gyakrabban, mert olyan jó olvasgatni- persze nem kötelező

Névtelen írta...

Az alsóörsiben voltam a minap, tényleg jó. A víz viszont nagyon nagyon kagylós :D