2011. augusztus 11., csütörtök

ma voltunk squasholni, squasholni nagyon jó, még akkor is, ha csak reggel nyolcra tud pályát foglalni az ember és emiatt györtően korán kell felkelni és szűk szemmel szürcsölni a kávét, szóval ott izzadni és ütni a labdát és fetrengve kacagni a padlón akkor is nagyon jó.
és tegnap zumbázni is nagyon jó volt, pedig a csajok most nem is tudtak jönni, mert még kenutúrán voltak, amire én nem tudtam menni idén, sajna-sajna, és ráadásul zumba előtt nagyon éhes voltam, és degeszre ettem magam, és a SOKO Wismarnak sem lett vége indulásig, ezért pont nem tudtam meg, ki a gyilkos, de azért mégis rászántam magam, és elmentem, és milyen jó volt, zumbázni egyszerűen buli.
és tegnapelőtt meg tollasoztunk a városligetben, és már egész jól vagyok benne én is, már túl tudok lépni a sima oda-vissza ütögetésen és rendesen JÁTSZANI is tudok, igazán, így sokkal viccesebb.
ha az ember megtalálja a jó sportokat, akkor sportolni öröm. eddig is voltak öröm-sportjaim, de most ezek még jobbak.

Nincsenek megjegyzések: