2010. november 24., szerda

miről beszélget két testvér egy bájos szerdai éjszakán?

(következő posztunkban csúnya szavak és a nyugalom megzavarására alkalmas kifejezések olvashatók, valamint nagyon erőteljes személyes vélemények.)

zs: beszéltem anyával az előbb

zs: eléggé kivan akadva a nyugdíjpénzáras cuccok miatt

r: hát elhiszem
én is
kurvára
orbán meg a matolcsi megbaszhatják

zs: én is. mintha bármit meg lehetne tenni eben a kurva országban.

....

zs: amúgy azon akadtam ki, hogy a politikusok könnyen beszélnek, mert annyit keresnek hogy egy hónapban annyit tudnak félretenni mint amennyit más keres 1 hónapban
és szerintem fel se fogják hogy mekkora galibát okoznak.

r: meg én azon akadtam még ki, h jaj az állami is örökíthető lesz majd
a házastársadnak
mifasz?
esetleg a gyerekeidnek? ó nem....

zs: ja igen, azt én is néztem
és ha mondjuk valaki félárva és meghal a másik szülője, akkor mi van?

r: hát emiatt menjek férjez? mert azért pártíz év munkaviszony után már pármillió forintról van szó...

zs: másik jópofa dolog, hogy a nők 40 év után nyugdíjba mennek, és hogy ebbe az oktatásban töltött idő nem számít
mert hogy a nők családban és a munkaerőpiacon betöltött szerepét akarják erősíteni.
egy nagy faszt. ilyen elbaszott konzervatív faszfejek
akik azt akarják hogy a nők a tűzhelyt őrizzék vagy max a boltbn pénztárosok lehessenek:???

r: meg mégis, ki az aki továbbtanuláskor arról fog okoskodni, hogy na én most inkább nem megyek egyetemre, mert akkor hamarabb mehetek nyugdíjba? lófasz, senki. ez megint a köv kb 10 évben fog még érni valamit, melyik korosztályban kevesebb az iskolázott, és nem dívott még a 3 évig gyes
és ezzel lehet megint népszerűsködni. faszom

zs: ja. annyira kiakasztanak. annyira ellenkezik a világképemmel, amit csinálnak
pedig 10 éve orbán azért relatíve normális volt

r: meg mi az, hogy nincs választásom? mi az, hogy "akkor nem kapsz nyugdíjat?" hogy képzelik?

zs: jaja. remélem ez tényleg alkotmányos jogot sért
meg érted, a segélyezéshez nem nyúlnának hozzá, de a dolgozó embertől mindent elvesznek.

r: olyan az egész, mintha meggyes kibaszott fejébe csöppentem volna, ahol minden rózsaszín és cukormázas, csak épp minden óráisnyalóka mügöl kiugorhat valaki, hogy fejbelőjön. kb ilyen érzésem van ezzel az egész országgal hónapok óta

zs: már nem is azért de pár ilyen húzás és én is átcsapok demagóg jobbikosba
(najó azért nem)
de érted...
ha tüntetés lesz, tuti megyek

r: hát ja
meg az dühít előre, hogy majd amikor mondjuk 10 év múlva vagy bármikor más kerül hatalomra, gyorsan megint bedobják majd a magánynugdíjpénztárakat, mert kurvára nem lesz miből fizetni majd az embereket, nagyon nem.
és kurvára nem lesz miből fedezni állami szinten a nyugdíjadat, mejd jön 30 év múlva egy törvény, ami kmonjd, hogy bocs skacok
és akkor mi lesz? orbán majd tizenévek kislány módjára heherészve mondja 3 generációnak, hogy bocs, ezt beszoptátok? vagy mi?

zs: 1 megoldás van, az hogy szülsz sok gyereket aki majd eltart, és amúgy meg spórolsz amennyit tudsz
vagy meghalsz szívelégtelenségban nyugdíj előtt

r: szerintem úgyis az utóbbi lesz :P

(egyébként egyikünk sem ennyire mocskos szájú, mint amilyennek az itt leírt sorok alapján tűnhetünk. de az indulat időnként elragadja az úrilányokat is)

Nincsenek megjegyzések: