2010. június 27., vasárnap

vébé

nos nem vagyok egy nagy focirajongó. illetve nincs semmi bajom vele, egész egyszerűen csak nem értem. ha százszor nem magyarázták még el, mi az a les, akkor még egyszer sem, és akkor és ott meg is értem, hogy áhá, megvan, oké, de másnap már megint nem tudom. és képtelen vagyok a labda 2 méteres környezetén túlra koncentrálni, nem látom, hogy kinek hol kéne lennie a pályán és hogy kinek mi a feladata, sok ez nekem, bonyolult. oké, azt észreveszem, ha gól van, de itt kábé ki is merül a focitudományom.
no de a vébé mégis csak vébé. vuvuzelástól, meccsnézésestől, kedvenc csapatóstul együtt. ilyenkor még belőlem is lelkes (igaz, roppant butaságokat beszélő és laikus) szurkoló válik, pár napra még engem is lázba hoz a kerek labda is.
ezalkalomból pedig a mai napon pedig drukkoljunk együtt a német csapatnak.

Nincsenek megjegyzések: