2010. június 9., szerda

félember

50%ra redukálom a mindenféle jelenlétemet a világban, kész, képtelen vagyok többre, ennyi fér csak ki ma a csövön. minden energiát kivett belőlem a tegnapi edzés, kezd kijönni rajtam a szokásos, egész nyáron át tartó klíma-megfázás, az agyam sztrájkol a folyamatos kevesetalvás miatt. de nem tudok hamarabb lefeküdni, és ha véletlen mégis, akkor tuti lesz valami más zavaró tényező, mint például ma éjjel csubi olyan háromkor elkezdett randalírozni, de annyira, hogy még én is felébredtem, hát milyen magatartás ez kérem szépen, milyen, harmadszorra sikerült csak minden hangkeltő eszközt eltávolítanom a ketrecnek még a közeléből is. fakk.
csak bambulok ki a fejemből, a napi rutin is nehéz ilyenkor, mert nem jut eszembe, hogy az első lépés után mi a második, nem látom a saját dolgaimat, elfelejtek mindent, fakk-fakk-fakk...
akarok vagy 3 hét szabit. most.

1 megjegyzés:

Szciklon írta...

Szegény, én is így vagyok vele kábé.