2009. december 1., kedd

jelentős hosszúságú időt vagyok képes eltölteni a google analytics előtt, böngészem a számokat, bújom a riportokat és jelentéseket, próbálok mintákat keresni, hátha rábukkanok az apró lábnyom-információkra, ami alapján megfejthetem, hogy kik is vagytok Ti, kedves olvasók, akik ide jártok, hátha egy-egy statisztika mögül kibukkan egy arc, egy hunyor, egy mosoly.
hát nem bukkan. nem értek én ehhez :) szóval megnyugodhattok, továbbra is az ismeretlenség és megismerhetetlenség jótékony homálya fedi előttem kiléteteket.

na de álljon itt azért néhány érdekesség
- bár továbbra is Magyarországról vagytok a legtöbben, rendszeresen olvas valaki Csehországból valamint Németországból is. mostanában Vietnamból van még rengeteg látogatás-ezt igazán nem értem, valamit az ősszel még Brazíliából nézett be ide valaki rendszeresen, na akkor rá nagyon irigykedtem :)
- a legkedveltebb címke a bicikli, a leglátogatottabb bejegyzés pedig a meterial girl, még ebben a hónapban is, ami azért fura, mert ez már szeptemberi. és nem lehet Madonnára fogni, mert valamelyik okos stat megmondja azt is, hogy milyen keresőszavak alapján jutnak ide az emberek, és hát ez nincs közte :)
- háromszor annyian használtok firefoxot, mint explorert, a legkevesebben viszont safarit, az nem éri el az egy százalékot sem :)
- a legtöbben 15'4-es laptopról olvassátok a blogot, mivel a leggyakoribb képernyőfelbontás 1280x800, az pedig azon menő, ugyebár.

hát ennyi. na jóccaka :)

Nincsenek megjegyzések: