2009. december 3., csütörtök

fiú a szomszéd folyosóról

a fiút a szomszéd folyosóról nem ismerem. talán kétszer ha beszéltünk, váltottunk összesen talán négy mondatot. de mindig vidám leszek, ha összefutunk a liftben vagy a teakonyhában, mert olyan huncut-pirospozsgás arca van, mosolyra ingerli az embert.
annyit tudok még róla, hogy biciklivel jár ő is. talán a nagyon ködös péntek reggelen volt, nem is annyira reggel, már 10 körül. jöttem át munkába egyetemről, és pont egyszerre értünk a bejárathoz, épp ugrottam le luiról, amikor odagurult ő is. bemegyünk lekötjük a gépeket a belső udvaron, vissza az épületbe, liftbe be. és megkérdezi. jé, biciklivel jársz? ilyen hidegben? (oké, lehet hogy nem szó szerint így, de a lényeg ez volt :) )
kissé meglepetten álltam ott. csak valami olyasmit sikerült makognom, hogy hát ja, igen. utólag eszembe jutott, hogy tágra nyílt, csodálkozó szemekkel vissza kellett volna kérdezni, hogy ki? én? ááá... vagy valami félszeg mosollyal azt mondani, hogy hja, amint látod. de annyira meglepett a kérdés, mármint hogy hát ott molyoltunk percekig egymás mellett a bringával, persze, hogy biciklivel járok.... szóval csak bután nézni tudtam. :P

Nincsenek megjegyzések: