2009. november 5., csütörtök

Janos kiralynak igazan nincsenek nagy igenyei a vers szerint. O csak puskat szeretne es edesseget es csokoladet a szopogatas vegett. Nos, en ennel valamivel tobbet akarok. Mint valamelyik DeakBill szovegben, kene egy kis vilagossag ebben a sotetben.
Szeretnek egy fiut, aki nem csak egy lanyt akar, hanem engem. Egy fiut, akit onmagaert akarok, nem csak azert, mert pasi. Valakit, aki aggodik ertem es hianyol, ha nemethonban vagyok. Aki kijon ertem a repulohoz es viragot hoz, es en a nyakaba ugrom oromomben es boldogsagomban. Akivel beszelgethetek es akivel kavezhatok es akivel olelkezhetek meg akinek hisztizhetek és nyavalyokgatok es sirhatok is neha.
Tudom, tobb ez kicsit, mint egy zsebkes(mely vigan szeletel),de megis,karacsonyapo, kerlek, hogy kegyesen hozz egy igazi,kedves,szeretnivalo fiut nekem.

(Probalkozasok persze vannak, de eddig kudarcba fulladt mind...)

2 megjegyzés:

dsarosi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
dsarosi írta...

Csak ez legyen a fontos: Szeretnek egy fiut, aki nem csak egy lanyt akar, hanem engem. Egy fiut, akit onmagaert akarok, nem csak azert, mert pasi.
A többi utána már nem is számít. :)