2009. november 28., szombat

egy igenis tök jó nap

reggel addig aludtam, amíg csak akartam, aztán kávét, mandarint és gyömbéres kekszet reggeliztem és nyugodt szívvel morzsáztam teljesen össze az ágyamat, aztán összevissza szüttyögtem, jó volt.
elmentem belsőt meg gumileszedőt venni, és a kedvenc bringaszerelőm mosolyogva üdvözölt, és amikor mondtam neki, hogy belsőt, kapásból kettőt, kicsit kinevetett, hogy hát már megint? én meg mondtam, hogy hát, nos, igen, tudod használom a bicót, az meg ezzel jár, gyilkolom is kicsit, na. és akkor mondtam azt is, hogy de adjon olyan bigyót, amivel le tudom operálni a külsőt, mert most megcsinálom magam, max ha nem megy, majd hozom a kereket hétfőn, és akkor azt mondta hogy hát hajrá, hogy menni fog, de jöjjek csak nyugodtan, ha nem.
és hugival sütöttünk hurkát, apa-módra vágtunk alá krumplit, úgy csináltuk meg, és ettünk hozzá almapaprikát és ubit, és isteni finom volt, jaj, óhh, degeszre tömtük magunkat.
aztán shoppingolni mentünk, órákat töltöttünk az alleeban, könyveket válogattunk, hogy mit vennénk meg, ha rengeteg pénzünk lenne, óriáskávét ittunk a costa coffeeban, és kaptam tőle gyönyörű csíkos sapkát a promodban, nagyon jó tesó ám :)
itthon pedig bringát szereltem, és kicseréltem életemben először, tökegyedül a belsőt, nagy szó ez ám, eddig mindig rohantam máshoz, ha valami nem úgy működött, mint azt én elképzeltem, de most ennek vége, meg kell tudnom oldani az egyszerűbb javításokat egyedül, és hát jippí, megy ez, ha nagyon akarom :)
most pedig már mindjárt vége a napnak, asszem nem ronthatja el semmi ;)

Nincsenek megjegyzések: