2009. szeptember 9., szerda

az ősz augusztus 28 éjszaka, péntekről szombatra virradóra osont be. ez egészen biztos. emlékezetes éjszaka volt, hugiéknál aludtam bent. azaz csak aludtam volna, mert igazából kábé egy szemhunyásnyit sem. fülledt meleg volt, meg rengeteg szúnyog, meg még valami megmagyarázhatatlan, ami senkit nem hagyott aludni. aztán másnapra hűvös lett, hideg és szeles.
azóta próbál bujkálni az ősz, néha nappalra sikerült is neki. meghúzta magát, erőt gyűjtött, végül is mit neki még az a pár nap ide vagy oda, amikor utána övé a következő pár hónap.
de ma, ma már igazán nem tudta türtőztetni magát, kiengedte széljancsit és hidegmarcsit, hadd játszanak kedvükre. így hát fáztam a kötött veddfelkében, és nyakamba tekertem a nagy virágos kendőt. mert már jól esett.
örülök, hogy jön az ősz. jobban szeretem minden évszaknál, az ősz feltölt, a szél, a hűvös, a sapka, a kabát, a kendő, a pulcsi, a gyertyagyújtás, az eső. (a szülinap, a névnap :D )
kell venni sárvédőt luira.

1 megjegyzés: