2009. szeptember 19., szombat

apró színes a mindennapokból

- tök jó, percsóval összejönni látszik végre a hónapok óta tervezgetett gyöngyözés-fülbevalózás. az első kört megejtettük már csütörtökön, becserkésztük az egyik gyöngyboltot az üllőin (ott nagyon sok van ám...) vasárnap pedig megalkotjuk az sk-bizsukat. jó lesz, nem csináltam már ezt sem vagy egy éve, pedig régen sorozatban gyártottam a karkötőket, nyakláncokat, fülbigyókat. varrás, gyöngyözés, miegymás: kezd visszatérni az élet a kezembe :)
- a péntek megint jó hosszúra sikerült, reggel fél nyolckor indultam és este fél tizenegyre értem haza. a kettő közt volt grafika előadás, munka, decathlon budaörsön, végül pedig vacsi meg tévé meg dumcsi áginál. a nap íve egyértelműen követhető, a mélypontról ível felfele szépen, törés nélkül (mint egy NURBS görbe, C2 folytonos és a négy vezérlőpontjából az utolsó kettőt erősebben súlyoztuk :) ) jó volt, kétségtelenül a pesten töltött napok fénypontja
- most, hogy újra kezdek visszaszokni a rendes evésre, az alvást hagyom el. nincs ez így jól, a hét végére már mindig alig kóválygok. kell valami, amit nyugodt szívvel elhagyhatok az alvás helyett. még nem találtam ilyet :P
- minden valószínőség szerint még szoboszlón eltörtem a lábujjamat, azóta is fáj, és nem tett jót neki, hogy hastáncon lábujjhegyen pipiskedtem másfél órát. a közeljövőben nem teszem.
- most épp itthon, végre. szeretek itt lenni, nem voltam már egy hónapja, és most qpa miatt egy darabig majd megint nem. ma volt családi cukrászdázás pesten aztán estebéd itt a csülökben (ha hugi gyakrabban diplomázna, gyakrabban lehetne ilyen. szóval hajrá, tesó :) ). teszkózás julival, ez már hagyomány. holnap bográcsozás csillusékkal, nem unatkozunk egy percet sem. anya istenit főzött nekünk elvitelre (tökös-szalonnás-tejfölös nokedli leöntve tejföllel, megsütve, isssteni - még nem tudtuk eldönteni, hogy tökedli, vagy tökecska legyen a neve. ez utóbbi a sztrapacska után :) )
- kedden megyek először edzésre. nem, nem írom le, hogy milyenre, hogy ne szörnyűlködjetek és ne szóljatok be miatta. eddig akinek meséltem róla, nagyrészt a két lehetőség közül az egyiket kijátszotta. előbb-utóbb úgyis írok róla majd eleget. mindenesetre nagyon izgatott vagyok :)
- kéne néha időjárás jelentést néznem, esős napon simán elindulok bicóval, napsütésesen meg nem, mert előző nap esett, biztos ma is fog.

Nincsenek megjegyzések: