2009. április 21., kedd

my little corner of the world

szükség van arra, hogy kicsit helyre rakjam a dolgokat itt a bloggal kapcsolatban, mert adódnak néha félreértések.

szóval: ez itt egy én-blog. azaz rólam szól. rólam, kata-roziról, nem pedig rólatok. már elnézést.
ezt azért fontos így kimondani, mert többször, több helyről hallottam már, hogy most akkor én kiről írok bejegyzést meg miért nem mondom a szemébe hogy, meg ilyesmi.
nem, nem írok rólatok. ha mégis, akkor neveden vagy nevezve, nem célozgatok senkire, nem üzengetek innen senkinek.
minden más pedig nem emberekről, hanem helyzetekről, viselkedésformákról, cselekvésekről szól. ezekről van véleményem (legyen az akár jó, akár rossz). egy emberről alkotott véleményemet pedig nem egy kiragadott pillanat fogja meghatározni, ennyire szemellenzős nem vagyok.
attól, hogy nem tetszenek mondjuk a piros nadrágok, még nem fordítok hátat a piros nadrágot hordó embereknek. de nyugodtan leírhatom, hogy szerintem a piros nadrág ronda. a bejegyzés nem a piros nadrágosokról fog szólni, csak a tényről, hogy én nem venném fel.
ha én csinálok valami bejegyzésre méltót - orbitális ökörséget, vagy világra szóló csudadolgot -, az is ide kerül, de ettől még nem fogom másra tartani magamat sem.
remélem érthető a párhuzam, ennél egyértelműbben nem tudom írni.

ha valamiről mégis úgy érzed, hogy a személyiségi jogaidat sérti, hogy leírtam, akkor pedig szólj. leveszem. vagy megdumáljuk.
de a célozgatásokat, a hozzám visszajutó félinfókat és megjegyzéseket annyira nem szeretem.

Nincsenek megjegyzések: