2009. március 4., szerda

tavaszi fáradtság

hiába szedek csidicsuda vitaminokat, eszem egészséges dolgokat, sportolok mostmár viszonylag rendszeresen, mindez mit sem ér. a tavaszi fáradtság elől nincs menekvés.
álmos vagyok már délután ötkor, reggel alig tudok kimászni az ágyból és nincs erőm semmire. alszom táskavarrás helyett, bambulom a sarkot olasz tanulás helyett, csukott félálomban zenét hallgatok olvasás helyett és erős kávét és feketeteát iszom víz helyett, hogy kibírjam.
tegnap munka után hazajöttem, ledőltünk kicsit, tényleg csak egy kicsit hét körül. ádám fel tudott kelni, amikor dolga volt, én viszont csak éjfél után nyitottam ki a szememet. csak mikor a többiek mondták, hogy volt itt gabó, meg lacci is, kezdett derengeni valami. laccíval mintha beszéltem is volna, de hogy miről, gőzöm sincs. rejtély, hogy hogyan aludhattam így el, sose szoktam, sőt, az ilyen kora esti-késő délutáni alvások mindig megviselnek, csak az éjszaka való nekem.
rettentő ideges voltam, mert persze egy csomó mindent akartam csinálni még az este folyamán, lett volna dolgom épp elég, ami helyett aludtam. de azért fél háromtól folytattam a durmolást, és hiába csörgött az óra hétkor, nyolc előtt nem bírtam kimászni az ágyból. ma sem.

Nincsenek megjegyzések: