2008. december 3., szerda

vizsgadrukk

nem is vizsga, hanem ZH drukk. ilyenem régen sosem volt. vagy legalábbis nem jött le ennyire látványosan. mert hogy mi is történt?
ma ZH-t írtam teljesítményelemzésből. nem rossz tárgy, érdekesek (helyenként gondolkodtatóak - pl ma is) belőle a feladatok. 35 perc volt a ZHra, ami eleve kevésnek tűnt. aztán kezembe kaptam a feladatsort. és jött az ideg. nem volt nehéz, de kicsit más mint amire számítottam. pánik, negyed óra összevissza firkálás. utána lenyugodtam valamennyire, jött már némi ihlet is, de még bőven sehol nem tartottam, mikor szóltak, hogy hát az idő letelt, adjuk be (mondjuk amikor egy emberként hördült fel a terem, hogy micsoda??? na ne már!! akkor megnyugodtam, nem csak én vagyok ennyire béna.) persze, hogy ideges voltam, mikor kijöttem, hiszen tudtam, hogy tudom, hogy tanultam, nem hiszem el, nem lehetek ilyen béma, hogy "öregségemre" hatodévesen kezdek pánikolni egy számonkéréstől.
hazajöttem a koliba, simán megcsináltam (jegyzet, minden segítség nélkül) az ott lehetetlennek tűnő feladatokat. nem is voltak igazán nehezek.

tegyük persze hozzá, hogy sosem volt még szerencsém más tárgyból ennyire rövid, de ilyen komolyságú ZH-hoz. valószínűleg egyéb esetekben is átfut rajtam ez a pánikroham, csak a 15 perc kiesést be lehet hozni a további 75 percben. itt, most nem lehetett.

a vizsgadrukk monnyon le :(

Nincsenek megjegyzések: