2008. december 2., kedd

matilda megérkezett

tudom, bolond dolog elnevezni tárgyakat. de mentségemre legyen mondva, nálam is csak kettőnek van: a bicikli Luc, és most Matilda a minivarrógép.
most érkezett meg postán, már vártam eléggé.



matilda nem túl okos, olyan, mint a szobalányok meg a házvezetőnők: a főnökasszony persze sokkal jobban tudja, hogyan kéne, de megcsinálni azért mégsem ő fogja, dolgozzon más helyette, azért fizetik. pont így vagyunk mi is matildával: nem tud se cikkcakkot, se hátrafelét, és túl könnyű is, de legalább van, és nem nekem kell öltögetnem. pont olyan, mint amire számítottam, kolivarrógépnek tökéletes.
és ha már megérkezett, NYILVÁN ki is kellett próbálni, aminek az eredménye ez a szalagpántos gyönyörűség, ami kívülről nézve szerintem jó lett, de ha tudnátok, milyen szégyenletesen összecsaptam egyébként, hát, szóval jobb ha nem tudjátok.



és mindemellett még tanultam is ma, és voltam ajándékbeszerző körúton is, és még az új telefonom is megjött, végre-végre hallom mit beszélnek hozzám, ha felhív valaki.
azt hiszem, egy felettébb tartalmas napot tudhatok magam mögött. :)

Nincsenek megjegyzések: