2008. október 27., hétfő

zöldülő ablak



(a kép nyilvánvalóan rossz, de nem is ez most a lényeg...)
szóval zöldül az ablak, egyre több lakója van. az első a bambusznád volt, nem volt hajlandó nyúlni semmit egész nyáron, most egy hónapja bezzeg beindult, nem tudom hová siet annyira ezzel a növés témával. nemrég eresztette ki a második karját is, így már egészen nád-formája van.
a balszélső, kis csúnya volt a második lakó. úgy sejtem, csak egy fűcsomó, de ő volt a legolcsóbb az IKEA-ban, és olyan impozánsan nézett ki... egészen addig, amíg egyszer elfelejtettem meglocsolni. azóta kissé satnya lett szegény, komolyan nem gondoltam, hogy túléli a nyarat, de erős lelkű a drága, kibír mindent, zuhant már ablakból is. múltkor, amikor az IKEA-ban jártam, láttam megint szépeket belőle, vettem is majdnem, de aztán eszembe jutott, hogy nem adhatom fel ilyen könnyen, egyszer úgyis megint szépre vagdosom - locsolom.
a nagy levelű pedig vadiúj szerzemény, szintén a svéd boltból. kíváncsi vagyok, meddig fogja bírni, kényesebbnek tűnik a többinél, de nem adtak hozzá speciális instrukciót, csak hogy ritkán de akkor sokat kell locsolni.
jó idebent meleg teával ücsörögve jó zenét hallgatni, és a zöldek mellett nézni kifele az ablakon, figyelni a hideget.
(nem jó, hogy tudom, hogy megint jön a 20 fok, ez természetellenes, egyáltalán nem örülök neki, ráadásul a fűtést sem lehet kikapcsolni, ezért garantáltan pecsenyévé fogunk sülni. ennek persze semmi köze a virágokhoz, de akkor is.)

Nincsenek megjegyzések: