2008. október 26., vasárnap

Star Wars: A klónok háborúja


szóval, mint azt az eredeti bejegyzésben is írtam, alapvetően tetszett. nem kifejezetten jó, inkább gyerekeknek való, de egyszer élvezhető és nagyságrendekkel jobb, mint A baljós árnyak.
A sztori viszont erősen sántít. Lehet több ponton is, de már rég láttam A Sith-ek bosszúját és A klónok támadását is, úgyhogy nem tűnt fel minden.
Viszont mi az, hogy Anakinnek padawanja van? könyörgöm, ez ökörség. Anakint nem tarthatja senki elég erősnek és stabilnak ahhoz, hogy tanítványt kaphasson. anakin önmagát sem tarthatja elég erősnek és stabilnak ahhoz, hogy tanítson. ha pedig mégis, ez a szál annyira oda láncolná a jedik oldalára, hogy nem lenne olyan triviális az átállás a sötét oldalra. na meg leginkább, a harmadik epizódban kellene, hogy említés essék erről. természetesen semmi.
nem értem George Lucas ezen húzását. csak le akart húzni a sagaról még egy bőrt? vagy teljesen komolyan gondolta? a rajzfilmeket függetlennek akarja a filmektől? vagy egy nag puzzle darabja mind? bármelyikre is válaszolna Lucas igennel, mindeképpen sántít a dolog, most egyszerűen nem lehet jól összerakni a történetet. persze így kell a következő, meg még következő rész, hogy kerek lehessen minden, de ez így már gagyi.
annak a két órámnak, amíg bent ültem a moziban, jót tett a rajzfilm, mert, mint írtam, egyszer élvezhető. a star wars fanazizmusomnak viszont adott egy pofont.

Nincsenek megjegyzések: