2008. október 7., kedd

APEH loves you

az van, hogy kiderült, hogy kell leadnom tavalyról adóbevallás. a fene sem gondolta volna, na de hát mindegy, nyilván így van, ha mondják. mindezt egy eljesen sima levélben üzenik meg nekem, melyen az áll, hogy ha 8 napon belül nem adom le, akkor irgumburgom, meg nagy pénzes bünti.
ijedtemben hát fel is hívom az APEH-et, hogy csókolom, van ugye ez a levél. a kelte az szeptember 26, de én csak október 2-án kapta meg, és ugye se tértivevény se semmi, amivel igazolni tudnám, szóval mikortól számít az a 8 nap? ügyfélszolgálat válaszol. NEMTUDOM. hm???? ööö, no mindegy. és csókolom, elég ha beviszem ide pestre, az jó, vagy mindenképp el kell küldenem Tbányára? válasz: hát, NEMTUDOM. ezek után nem mertem többet kérdezni. kész, kiakadtam.
ezt már csak tetézte, hogy papíros bevalláshoz sehol nem lehet nyomtatványt kapni. így mehetek még az okmányirodába ügyfélkapu regisztrációért. mindenki azt akarja, hogy én azt a büntit befizessem. pedig esküszüm, nem én rejtegetem azt a pénzt, aminek a hiánya a világgazdasági válságot okozza. esküszöm...

Nincsenek megjegyzések: