2012. április 3., kedd

ültettem paradicsomot, az ilyen tíz fakkos kis kosárkába, amiben a tíz tő muskátlit, meg ilyesmit lehet megvenni.
de a paradicsommagok kicsik és kezelhetetlenek, na meg mi van, ha nem kel ki mind, szóval raktam elég sok magot minden kis fakkocskába. és persze kikelt egy csomó, és nnek is szépen. és volt olyan fakkocska, ahol már 6 kis paradicsomtő szoroskodott, na ma úgy határoztam, hogy legalábbis ezek megértek az átültetése - ha most nem választom szét őket, megfojtják egymást, aztán később egy sem marad belőlük. így hát ők átkerülhetnek a növényoviból a növénysuliba (továbbra is szigorúan általános, alsó osztály, maradnak az ablakban, még nincsenek készen a zord és kegyetlen kinti világra.)
ellenben annyi kicsi cserepem nem volt, hogy mindet átültessem. és ez tök rossz, mert így ilyen valóvilágosan a leggyengébben szereplő kis csenevészeket ki kellett szavazzam, vérzett is a lelkem, hogy hát az én kis palántáim, amiket szorgosan nevelgetek itt már hetek óta, és most egyszerűen eldobom őket.
egyébként ez csak rosszabb lesz, mert még az egész ovinak csak a 20%át ítéltem szintlépésre, szóval van még egy csomó balkonparadicsompalánta-kezdeményem, amiknek nem tudom, mi lesz a sorsa.
ha kell egy pár, szólj.(de garanciát nem vállalok értük :P)

Nincsenek megjegyzések: