2012. április 14., szombat

miután egész héten a sebeimet nyalogattam, hogy milyen rossz, hogy egyedül vagyok, és nem főztem, nem sütöttem, nem csináltam semmi, úgy döntöttem, ideje egy produktív napnak. úgyhogy főztem (nagy adag húslevest, sok tésztával ebédre, és sok lével, amiből meg holnap rizottó lesz) csináltam sütit(ronda és finom - túrórudi torta, fincsi lett, csak nem állt meg rendesen a krém - lehet hogy egyszer végre a recept szerint kéne működnöm és nem variálni, akkor úgy sikerülne, ahogy a nagykönyvben meg van írva :P) kitakarított az egész lakást - még a sütőt! meg bevásároltam, és kiszabtam két felsőt magamnak.
ha nem lát senki, egész jó háziasszony tudok lenni. csak az emancipált énem elnyomja ezt, ha férfi is van a közelben (raji nem számít :P)






Nincsenek megjegyzések: