2010. november 24., szerda

mostmár tényleg nem nagyon csinálok mást a diplomaíráson kívül (csak legyen is kész, csak legyen is jó), ez pedig ingerültté tesz. illetve nyilván nem csak az, hanem a mindenféle egyéb események közrejátszása is, mint például a Deák tér felújítása és a folyamatos dugók, a mozgáshiány, hogy nem találkozhatok a barátaimmal, meg hogy a barátom elutazik, hogy nincs időm karácsonyra készülni, meg ilyenek.
ingerültté tesz, ezért nem vagyok toleráns az emberekkel, minden nap úgy érek haza, hogy komplett anyázós blogposztok vannak kész a fejemben a közlekedés összes szereplőjéről, az időjárásról és az élet igazságtalánságáról.
mindez egy diploma miatt, egy pártíz oldalas doksi, amiről tudom jól, hogy egy ember fogja talán rajtam kívül elolvasni valaha is. na jó, talán kettő.
nem fogja elolvasni senki, nem fogja használni sem senki, még én sem, mert benne ragadtam vele egy olyan témában, amivel nem akarok foglalkozni. mással dolgoztam eddig, mással dolgozom most, és a jövőben sem tervezek, hogy közelebb kerüljek hozzá.
meg fogom csinálni, mert tudom, hogy meg kell csinálni, csak épp most annyira nem látom értelmét.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

pont így állok most a PhD megírásával, amiről azt mondják, hogy mennyire komoly dolog, de 2 ember olvassa majd el, utálom írni és idegesít h ezzel kéne foglalkozni :-( semmi értelme, emiatt mindenkivel bunkó vagyok, nem találkozom a barátaimmal és szenvedek...
kb. a diplomamunkánál is ez volt, sajnos

hát ez nem segített rajtad, tudom, csak mégis...

julcsi írta...

Az tartsa benned a lelket, hogy ha kész leszel, akkor én soha többet nem tudok neked igazán zavarbaejtő kérdést feltenni, ellenben neked lesz fél éved, hogy visszafizesd az összes szekálást, amit tőlem kaptál.