2010. szeptember 28., kedd

kisszínes

- tegnap elmentem futni. ebben két meglepő volt. az egyik, hogy ugye én a maratonistákkal és félmaratonistákkal tömött családban egyedüliként nem voltam hajlandó felhúzni a nyúlcipőt, erre most mégis, nagy mozgáshiányomban még az elveimet is feladtam, mivanmár. a másik, hogy meglepő módon nem is volt rossz. éljen a városliget! a tudat, hogy ha nem tetszik vagy nem bírom tovább, öt perc alatt a kör bármelyik pontjáról otthon lehetek, annyira megnyugtató volt, hogy a négy km (oké-oké, 3,9) tök simán lement. whoa!

- azért annyira szívet melengető a csapattársaktól olyan üzeneteket kapni, hogy mikor megyek már újra, meg hiányzom meg minden. nem kötöttem augusztusban mindenkinek az orrára, hogy miért marad ki most az ősz, és tök jó érzés, hogy aki nem tudja, az mailt ír, hogy menjek, aki tudja, az meg felhív, és azt mondja, hogy juj, próbáljak meg minél hamarabb azért. csajok, értetek érdemes sietni azzal a diplomával :)

- juhú, itt az ősz és lehet rugdosni a faleveleket a városligetben. bár gyenge pótszere azért ez az esztergomi kis-Duna sétánynak. amikor haza mentünk a bécsi túra előtti napon és átsétáltunk anyákkal sörözni párkányba, végig a Duna parton, át a hídon, sütött a nap, hullottak a falevelek, na akkor jutott eszembe, hogy Pesten azért az ősz sem ugyanolyan, mint otthon.

- újrakezdődött a teaszezon meg a gyertyaszezon, hát nem csodálatos? :)

- menjetek hétvégén szavazni!

Nincsenek megjegyzések: