2010. augusztus 23., hétfő

zoo

nem, nem voltam az állatkertben, már tök régen
viszont már hetek óta tervezgetjük, hogy megyünk, mert meg akarom nézni a zsiráfot, meg az elefántot meg a tapírt, meg mindent, mert juj, a budapesti állatkert fantörpikus.
de valahogy minden nap, amit jó előre kiszúrunk magunknak, hogy na akkor majd most, nos ezeken a reggel mindig beborul, és zuhogni kezd az eső, vagy beszakad valami hirtelen munka, vagy belénk csap a ménkű, vagy hasonló. valaki nagyon nem akarja, hogy eljussak oda.
miután azonban az állatkert honlapját tanulmányozva észrevettem, hogy az éves bérlet csupán négyszerese a jegynek, először is meglepődtem, másodszor is elhatároztam, hogy háhááá, hát akkor én bizony a maradék üdülési csekkemből állatkertbérletet fogok venni, és minden nap (még TÉLEN is) megnézem az elefántot, ami egyáltalán nem kivitelezhetetlen, hiszen a csodaszép új albérletünk alig pár sarokra lesz onnan :)

Nincsenek megjegyzések: