2009. december 4., péntek

már nagyon várom, hogy kész legyen a táskám. ma rengeteg cuccal kellett jönnöm, a komplett kinyomtatott TH anyagot hoztam ádámnak, cserepulcsi a bringás helyére, az esti WL-bulis ajándékozáshoz még ez-az, meg a sima mindennapi cuccok, háromszor pakoltam be mindent a virágosba, mire megtaláltam az egyetlen elrendezést, ahogy be is lehetett csukni. és miközben megpróbáltam úgy a hátamra imádkozni, hogy ne pattanjon szét minden csatt és varrás a degeszretömött feszüléstől, arról a reggelről ábrándoztam már előre, amikor először kapom a leendő újat a hátamra, és nem fognak az ilyesmik problémát okozni :P

2 megjegyzés:

Unknown írta...

igyekszünk vele, kéremszépen :)

rozi írta...

jippijájé :)
nálam lassabban nem dolgozhattok, ez nem reklamálás volt itt, alapom se lenne rá :) csupán az izgatott várakozás karakterekben megjelenő lenyomata