2009. december 1., kedd

bizonyítást nyert immáron, hogy az édesség pont olyan alapszükséglet, mint az alvás.
ugyanis. ha sokáig nagyon keveset (vagy egyáltalán nem) alszol, akkor ugye egy idő után be kell hoznod a lemaradást, és akkor meg egyfolytában és sokat (saját tapasztalat legalábbis ez). és ez így van rendjén.
namármost. nyáron szinte semmi édességet nem ettem. most meg az elmúlt napokban szinte mást sem, csoki, keksz, krémtúró, reggelire, vacsorára. egyértelmű, a nyári hiányidőszak után a szervezetem igényli a cukrot, most próbál feltankolni belőle, amikor van rá lehetőség. higgyétek el, nem kedvtelésből eszem én azt a csokit, hanem mert egyszerűen úgy érzem, muszáj.
ezek után mondhat nekem norbi akármit a gonosz szénhidrátokról, a finomított cukorról, meg ilyenekről. nem hiszek neki, a saját testem jelzéseinek, az ösztöneimnek hiszek :P

Nincsenek megjegyzések: