2009. november 27., péntek

hónapok óta először főztem újra úgy igazán, rendesen.
reggel, amikor mentem ki a villamoshoz, az egyik kisbolt táblájáról óriás betűkket vigyorgott rám a krétafelirat: friss hurka-kolbász kapható. ohohó, hát ez kell nekem. gyorsan felhívtam hugit, mit szólna, ha a holnap délutáni shoppingolásunkat megtoldanánk egy ebéddel is: viszek be hurit meg kruplit, közösen megsütjük és degeszre tömjük magunkat. mivel pedig neki is tetszett az ötlet, hazafelé úgy intéztem, hogy útba essen a kisbolt. illetve végül hentes lett belőle - 4 kisbolt is van az útvonalon, de egyiknél sem volt már meg a reggeli felirat. de hát mindegy is, a hurka a lényeg, nem a forrása.
és ha már hentesnél voltam, vettem husit is, (mert mátééknak lógok vele, miután elhozták nekem a mosógépet) mindez a sok gasztroterv meg élmény pedig felcsigázott, nem ehettem hát ma sem instantot, bármi is volt a terv eredetileg.
végül megcsináltam a fiúknak a husit (gyroshús, tzatziki meg paradicsomsaláta), a csontjából csináltam egy levest, magamnak sütöttem pizzát, saját tésztával, saját paradicsomszósszal. közben pedig borosteát ittam, mert péntek van, és főzéshez olyan, de olyan jól esett.

Nincsenek megjegyzések: