2009. október 8., csütörtök

na kinyafogtam magam, megittam egy óriási bögre kávét, meghallgattam a többiek biztatásait és sajnálkozásait, ezek után most már nem látom annyira sötéten a világot, mint egy órája.
eltekintve ettől az intermezzótól, az élet mostanában szuper. iszonyúan fárasztó, rettenetesen pörgős, de jó.
van qparendezés, minden szabad pillanatban, kocsmafutás és funky és karszalagosztás és pontozás és együttszenvedés és sokat kacagás és nemalvás.
aztán ott a táskatervezés, minden olyan pillanatban, amikor épp nem használom másra az agyamat, akkor pörög és forog, színek-formák-lehetőségek, ötletek, stílusok, jó-nemjó.
minden nap bringa, ez persze nem újdonság, már nem program, hanem tényleg csak közlekedés, kicsit talán életforma, de még mindig ugyanúgy örülök ha tekerhetek, akkor is, ha hajnalban, vagy késő éjjel.
és ugye edzés, izomláz, edzés. szeretem, tetszik, élvezem, kihajt rendesen, végre valami. motivál, hogy végre szépen el tudjam kapni a labdát, hogy ne köpjem ki a tüdőmet, hogy ne én legyek az utolsó.
és van még más is, amire viszont lopnom kell az időt, mert nem volt tervezve, de nem olyan, amiről hajlandó lennék lemondani :)

Nincsenek megjegyzések: