2009. október 1., csütörtök

kripli

ülök a gép előtt a munkahelyen. nem is tudom hirtelen, hány réteg ruha van rajtam, de majd' megfagyok. a bokámon fásli - megrántottam vagy mi, kedden. a derekamon kendő - tegnap felfáztam.
csodás.
és még mielőtt bárki diadalmasan felkiáltana, hogy hahá, én megmondtam, nem edzésen sikerült összeszedni egyiket sem. a bokámat nem tudom, mikor csesztem szét : csak úgy napközben, vagy bicikliről való leugráskor. a felfázásban valószínűleg az segített sokat, hogy tegnap egész este kint ültem az sch mellett a várárokban, előfeladatokat szedtünk be qpára.
szenvedek, mert nem szoktam kripli lenni, ennél fogva pedig nehezen viselem. körbebástyáztam magam forró italokkal, tea-kávé minden mennyiségben. na meg aktív önsajnálat, hátha attól jobb lesz. reggel másfélszeres adag bérescsepp. a bokámon fél tubus sportkrém.
adjatok tuti tippeket, hogyan éljem túl. mert ezeket kikúrálni nem lehet, csak megvárni, míg elmúlnak.
ez a hónap is jól kezdődik.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sztem tuti túlélési tipp a türelem. A meghúzódott boka örül a borogatásnak, meg a fáslinak, de ,ha kíméled, annak még jobban örül.A felfázásra nem sok tippem van, inkább a megelőzés. Na jó, nem okoskodom.
Any