2009. szeptember 29., kedd

intravénás koffeint nekem

itt volna az ideje, hogy végre kialudjam magam. napok, hetek, talán hónapok óta nem aludtam rendesen sokáig. mert munka vagy móka vagy valami mindig van, ha meg bármilyen csoda folytán mégsincs, már akkor is automatikusan nyílik a szemem legkésőbb nyolckor, és hiába vagyok fáradt, álmos nem.
vasárnap már délután is elszundítottam, ez pedig nálam már tényleg végső stádium. mert sosem szoktam tudni, valami furcsa genetikai degeneráció ez, éjszakán kívül nem tudok aludni. és most mégis sikerült. a világ kifordul sarkaiból.
ha pedig már aludni nem alszom eleget, legalább lenne, ami ezt kiváltja. de sajnos az elmúlt 10 évben elfogyasztott koffeinmennyiségnek köszönhetően mára teljesen immúnissá váltam mindenféle ilyen stimulánsra. persze azért lelkesen iszom a kávét (mert finom) meg néha az energiaitalt (mert hátha) de semmi, semmi.
ha egyszer eljutunk október közepéig, és még élni fogok akkor, istenuccse, átalszom egy egész hétvégét :)

Nincsenek megjegyzések: