2009. május 2., szombat

kicsit besűrűsödtek körülöttem a dolgok.
írtam ugye, hogy dolgozom megint. tetszik, olyan dolgot fogok végre csinálni, ami azóta érdekelt, hogy tanultam róla valamit. Oracle Junior Database Adminidtrator. jól hangzik, mi? :)
ahhoz pedig, hogy mindent szépen és jól megtanuljak, a következő hónapok jelentős részét Németországban töltöm: ezen a héten Münchenben voltam négy napot, hétfőn Stuttgart jön. utána kis pihi, és München megint, és és és... rettentően élvezem :) Németországot, a embereket, mentalitást mindig is szerettem, most is csak úgy lubickolok a dojcsland-fílingben, amikor kint vagyok. a trainig érdekes és értem is, a minkatársak nagy részével is jól kijövök, szóval jobb nem is lehetne :)
egy aprócska problémám mégis csak akad. pontosabban kettő: önlab és grafika. ugyanis a maradék egyetemi tárgyaimra semmi időm nem marad, ami így a félév végén azért elég nagy probléma.
így aztán a kevés itthon töltött időmet meg mindet ezekre kell fordítanom. hát, remélem azért meglesz minden rendben.

Nincsenek megjegyzések: