2009. február 27., péntek

- megdicsértek hastáncon alig 4 hét táncolás után. büszke vagyok magamra :)
- találkoztam egy lánnyal, akinek már a hangján lehetett hallani az első sziánál, hogy nagyon buta
- örülök, hogy itt a tavasz, mert itt van, ugye?
- más fejével gondolkozni nehéz. egy hétvégén keresztül próbáltam a tarcsai ház előző lakójáéval, nem sikerült. hiába, a generációs különbségek, meg minden.
- mindig elalszom a kocsiban az anyósülésen
- a keresztapa-filmek nagyon jók. nagyon nagyon jók. nagyon nagyon nagyon jók. most megint előjött belőlem miattuk az olaszország-rajongás.
- végre többé-kevésbé rendszeresen és lelkesen lejárok kondiba
- szeretem a mobilnetet, hogy még az ágyban fetrengve is lehet blogolni
- hétfőtől végre dolgozom ;)
- már megint elfelejtettem hazahozni a telefontöltőmet, így természetesen alig fél nap után lemerültem

Nincsenek megjegyzések: