2009. január 30., péntek

végre

igen, vége a vizsgaidőszaknak, már tegnap, már nagyon vártam. és ügyes voltam, akkora ötöst kapta, hogy csak úgy dübörgött és bélabá megdicsért, ilyen még sosem volt, el sem hiszem.
úgyhogy úgy döntöttem, hogy megérdemlem, hogy vásárolgathassak egy kicsit így a leárazások legvégén, sikerült is szép színes zoknikat-bugyikat és egy tákát, amit már elég rég kinéztem magamnak, és elég olcsó volt hozzá, hogy meg is vegyem :)
és találkoztam ágival is, végrevégre ebédeltünk egyet és beszélgettünk jót, és hazajött csapi is, úgyhogy a lányokkal is találkoztunk hét végén otthon, az is nagyon jó volt.
és már nagyon várom ezt a félévet, mert valószínűleg (kopp-kopp-kopp lekopogom) végre kinéz nekem valami munka, meg járunk majd hastáncolni, és végre megint le lehet majd menni a kondiba, és most van időm varrni is, óóóóóóó olyan édes a szabadság :)

Nincsenek megjegyzések: