2008. december 11., csütörtök

szenvedés

nagyon rossz beteg vagyok. sokkal rosszabb, mint amilyennek a férfiakat tartják általában (mert ugye a férfi, ha megbetegszik szenved, és hirtelen cselekvésképtelen lesz) én eleinte tartom magam: ugyan, ez semmi, mit nekem egy kis izé. persze ha a nem fájdalmas az egész, akkor nincs gond, ám ha de.... ha nem múlik el rövidesen és tudatosul bennem, hogy na most nekem ROSSZ akkor szenvedni kezdek. nem kicsit, nem csöndben, hanem NAGYON és HANGOSAN. aztán egy idő után belefáradok ebbe is. akkor már csak halkan sírdogálok a sarokban.

tegnap dél óta folyamatosan fáj a fejem. egy-egy algoflex ideig-óráig segít, de hosszó távon nem. már tól vagyok a keménykedős, a szenvedős és a sírdogálós fázison is. mostmár csak agonizálok. várom, hogy múljon. nem akar....

Nincsenek megjegyzések: