2008. november 30., vasárnap

várakozás

itt van hát advent első vasárnapja. elkezdjük díszítgetni a lakást (részünkről inkább szobát), a szívünket, hajhó, jön a karácsony, szeressük egymást, gyerekek.
a saját magamnak kreált szabályt betartva mától lehet elkezdeni karácsonyi dalokat hallgatni, kikerültek az Adventskalenderek (én anyától kaptam zsákocskákat, ádié pedig amit tavaly vettünk Bécsben, neki én töltöttem meg) megbontottunk az első adag Nürnberger Lebkuchent (ohh, pont olyan finom, mint amire emlékeztem)

az igazi leülős, megnyugvós, gyertyagyújtós, kicsit elbeszélgetős adventelés mégis elmaradt most. ennek egyik oka, hogy nem merek a szobában gyertyát gyújtani, nem szeretném, ha bejelezne a plafonon lévő füstérzékelő. ádi sem érezte túl jól magát, meg fáradt is, nyolckor lefeküdt, azóta is alszik.

úgyhogy most veletek gyújtok gyertyát itt és most, megeszek egy narancsot, öntök egy pohár bort, felidézem a régi advent- és karácsonyemlékeket, anyáékra gondolok és boldog vagyok :)

Nincsenek megjegyzések: