2008. november 27., csütörtök

nehéz a mandátumtól búcsút venni

na annyira azért nem :)
szóval tegnap volt az új HK alakulóülése. és mivel én nem jelöltettem újra magam, ezért nekem ez volt a HK-s tevékenységem záróakkordja. kész, vége, sohamár. bőven elég volt ez az egy év, és bár a társaság jó volt, jól lehetett együtt dolgozni, meg minden, egészében mégsem éreztem magaménak ezt az egy évet. nem emlékszem már, mit vártam az egésztől eredetileg, talán hogy majd hegyeket tudunk együtt megmozgatni és megváltjuk a világot, jól. hát, a helyek a helyükön maradtak, a világmegváltás sem egészen úgy ment, ahogy én azt képzeltem volna.
de félreértés ne essék, nem negatív értékelés ez, csupáncsak nem pozitív. abszolút semleges. felejthető.
mindenesetre az újaknak (és a bentmaradóknak)kívánom, hogy több örömmel és lelkesedéssel csinálják, mint én, és sikerüljön nekik jobban élvezni a munkát.
valamint itt szeretnék elnézést kérni, hogy a tenkjú/velkám partyból kihúztam magam: nem veletek volt bajom, csupáncsak magánhiszti. megesik, bocsi, de azért örülök, hogy ti jól éreztétek magatokat.
jómunkát :)

Nincsenek megjegyzések: