2008. november 21., péntek

ájkával ebédeltem ma (már nagyon ideje volt, jó rég találkoztunk) kettőnk közül ő a főkreatív, a horgolásmániát tőle koppintottam. olyanokat tud csinálni, hogy ihaj.
szóval ájka felvetette: kéne nyitni egy webshopot, vagy valami hasonlót. kipakoljuk ide a szabadidőben varrt horgolt kötött tervezett mindeféléket. szórakozunk, és még pénzt is keresünk vele.
az ötlet nagyon tetszene, csupáncsak két problémám van. az egyik, hogy nincs saját varrógép (persze ha lenne, sem tudnám egyenlőre hová rakni) és hogy egyenlőre rengeteg ideig tart egy táska megvarrása. de ha ezeken az akadályokon túlléptem, semmi sem állhat a sorozatgyártás útjába :)

addig is pedig nézzétek a legújabbat (ami nem is olyan új, mert már 2 hetes, de eddig nem tettem fel):

3 megjegyzés:

maifosz írta...

hű, ez nagyon csini :)

rozi írta...

köszi :)

Névtelen írta...

máténak meséltem, hogy ilyen webshoposdit szeretnétek, és erre az első gondolata az volt, hogy jaj, de jó, mert van egy open source-os webshop instant-weblapos honlap (remélem ki lehetett hámozni, mit akarok) http://www.oscommerce.com/ két perc és kész is csak rá kell ereszteni egy jó kis dizájnt.

hög