2008. október 28., kedd

swing-swing

nem szoktam tévét nézni, ritkán lelkesedek bármiért vagy bárkiért.
a megasztárból is csak az alső szériát láttam, a másodikból még egy egész keveset, a harmadikból már abszolút semmit.
ennek a mostaninak a válogatóját is véletlenül láttam, de úúúúh, nagyon nem bántam meg.
a versenyzők nagy része teljesen hidegen hagy, de az egyik srác, hát valami rettentő jó.
Lakatos Krisztián igazi profi, zseniális ízlése és kisugárzása és hangja van, az egyik legtehetségesebb énekes, akit valaha láttam. saját stílusa van, nem úgy, mint a többségnek.

persze elfogult vagyok, imádom a swinget :)



2 megjegyzés:

julcsi írta...

csak nem tanulnod kellene, hogy hirtelen ennyi bejegyzés születik? :D

rozi írta...

nahát, neked igazán semmi se jó. ha nem írok, az a baj, ha írok, akkor meg az? :P
(egyébként meg jah ;) )